Pembaca Blog Ini...

Thursday, October 16, 2008

Kene Tag lagi..

waaaaaaaaaaahhh..apa kene mengena gambar ini dengan entri blog saya kali ini??

ini bukan kepunyaan saya ye tuan puan.. saya cuma cilok dari internet search kat goggle.. bimbang juga, nanti karang ada pulak yang nak merompok saya kang..

Walaupun BZ tahap maksima, saya cuba juga lah ikut jejak langkah Puan Bibi, meng update walaupun sibuk dengan tugas harian..


ini haaa.. saya telah di tag lagi..

mari lah lihat siapa pula yang kena selepas ini!!!


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu? -Suami & Famili

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?- beli bawang merah ngan bawang putih semalam.. hehehe

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?- saya nak nikah di masjid terapung yang kat kuala terengganu itu.. tapi, mustahil laaaa..saya dah nikah dah di rumah mak ayah saya di Serdang, Selangor.. Alhamdulillah

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?- Harapan saya, hingga hujung nyawa loooor!!!

5. Adakah anda di lamun cinta?- iye, saya sedang dilamun cinta..

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?- makan malam?? tak ingat..lama dah tak makan malam di restoran, biasanya masak sendiri di rumah..

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?- buku??? Operations Management-Along the Supply Chain..masa nak mula semester 1 2008/2009 ni dalam bulan 6 gitu...

8. Apakah nama penuh kamu?- Noraini binti Ammran

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?- dulu dengan mak...tapi sekarang ayah pun dah ok jugak...

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?- Rasulullah SAW ...

11. Christina atau Britney?- Britney..seksi oooooooooo.. hehheh

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?- Masa belajar dulu laaa.. sekarang ni di rumah suami saya yang cuci pakaian kami.. ye lah, beliau kan ketua kebersihan.. hehhe

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?- Bali

14. Pelukan atau ciuman?- Kedua-duanya saling berkait...

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.- cute, sabar, penyayang.. bla bla..

16. 8 perkara yang amat saya gilai- beli barang barang, melayari internet, makan, masak, tidur... hehhe.. yang lain lain rahsia laaa...

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan- proceed, proceed..itu saja yang saya berjaya keal pasti.. heheheh

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.- Operation Management

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.- lagu indon yang jiwang miwang...

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu - tiada satu pekerjaan pun yang tak memberi tekanan..

apa yang membezakan nya adalah cara kita memandang tekanan itu, samada dari sudut yang negatif atau positif...

itu sahaja yang saya sempat fikir....

Gua nak tag siapa?.. simah, icah, kak vp, kak leeds, kak bb....

(kalau mereka perasan laaa saya tag mereka)

1 comment:

Bibi Intan Suraya said...

hohoho...saya ditag! i'allah akan dibuat. kebelakangan ni bz blk hehhe