Pembaca Blog Ini...

Tuesday, February 17, 2009

cloth diapers

saya terima email dari seseorang..
ntah mengapa lah si polan ini memberi email tentang cloth diapers ini kepada saya..

tapi, saya mahu kongsi lah dengan semua sebab ramai juga yang jenguk blog saya ni yang ada anak memakai lampin pakai buang..

simple kan cute sgt...

saya pun rajin2 kan tangan surf dalam google..
dan saya jumpa pengalaman seorang ibu yang gunakan cloth diapers ini..
saya tak sempat baca, tapi, saya rasa ianya sesuatu yang menarik..
sila lah ke luna diari..

harap kita sama-sama mendapat manfaat ..
tata...

3 comments:

zh-ena said...

huhuhu tak dpt tgk gambo..gambo kat blog ena pun tak blh buka..lg skt ati bila dh upload gambo tak kuar plak bila dh view...grrrrr geram sggh..

Anonymous said...

Salam Aini..
Nanti boleh cuba Lunatots Cloth Diaper ye :)
Selamat untuk anak, jimat utk mama ..hihi

~ain said...

ena.. sabar ena sabar.. kadang2 memang jadi gitu.

luna.. memang saya excited nak tahu. tapi, saya masih belum ada anak.. namun, bagi saya Cloth Diaper ini memang bagus dan selamat..