Pembaca Blog Ini...

Tuesday, June 9, 2009

Haaa.. boleh pun!! ~ Gambar sekitar majlis pertunangan!

Saya sedang menggoreng ayam dengan penuh bergaya.
Ena, akhirnya saya sudah mula
belajar jurus-jurus bersilat di dapur!

Kemudian, menjengah-jengah mencari pinggan mangkuk!

Selain kerja ad-hoc di dapur,
saya juga jadi 'mak minah' yang dok jaga hantaran

Dibantu oleh Cik Abang saya yang manis!!
heh heh heh..

Ini pula biras saya.
Isteri kepada adik ipar saya.

Gubahan hantaran
dari pihak lelaki simple and sweet!
I like!!!!!
Hantaran dari pihak perempuan!

Selamat bertunang...
Fikah dan Bakri (if i not mistaken)!!
Semoga cepat-cepat ke jinjang pelamin!

Itu saja untuk kali ini..
Nanti saya update lagi!
Mau pi meeting sebentar.
Tata..

2 comments:

Anonymous said...

ni blh dpt anugerah the best dotter in law ni. serba serba boleh buat ;)

~ain said...

has.. best dotter kah? hahaah