Pembaca Blog Ini...

Wednesday, June 17, 2009

Icah.. kenapa tag aku??? Tak habis-habis tag aku kan.. Ko tag la orang popular.. Aku tak popular!!

Icah.. ko ni keje tag orang je ye....


1.Upload 3 keping pic "candid yang wow!" anda.

2. Describe it.

3. Tag rakan-rakan yang lain. Ikut suka hati la berapa orang.


Candid 1:
Masa ini tengah bagi speech.
Saya tak ingat masa bila..
Sengaja saya menggarangkan muka!
Hahah.. garang kah?
Candid 2:
Ini masa raya tahun lepas.
Tengah nak pakai tudung..
Entah siapa yang mengambil gambar ini,
saya pun tak perasan!!

Candid 3:

Ini gambar yang diambil oleh si Icah yang tag saya ni..
Ini masa kenduri kahwin saya.
Tapi, gambar ni masa sesi outdoor kat Putrajaya..
I really like it!!!!!!


Orang yang saya nak tag seterusnya:

Ena
Sha @ MrsLVoe
Kak Eila
Ayu ~ Sidratul Muntaha
Has

Siapa nak buat, buat lah. Tak nak pun takpe.
Tapi kalau siapa buat, saya bagi nihh

8 comments:

honeylanz said...

ain, has yg x popular ni pun di tag nye ;)..nnt has cari pic candid..tunggu

Mrs LVoe said...

alamakkk sha kena cari la pic candid.. ntah ade ke x.. ehhehe

~ain said...

has.. sha.. jawab tag ni ye.. jangan tak jawab ye.. hehehe

zh-ena said...

tak popular la heheheh

ok akan di cari gambo2 itew semua

~ain said...

ena.. haaa buat tau. tak kira laaa popular ke tak popular ke.. heheh

Sidratul Muntaha said...

aduyaii
sempat lagi ain tag ayu..
hmm..
ade ker tak gmbo candid?
nnti ku cari...

Sidratul Muntaha said...

ok mem
dah buat dah!!

~ain said...

haa.. bagus bagus Puan Ayu..
Menjalankan tugas dengan baik..