Pembaca Blog Ini...

Tuesday, March 2, 2010

Jeruk Kelubi



Ingatkan tak sedap dan sangat masam.
(saya kan tak suka benda masam-masam)
Bila cik abang paksa suh rasa,


Aik?????


Best la pulak!
Habis kang satu balang.....


Jangan sampai nipis dinding usus sudahlah......


8 comments:

honeylanz said...

jeruk kelubi sgt sedap!!! terliur ni ain!!

Zura said...

jeruk kelubi...okeylah rase dia...

~ain said...

has.. sedaaaaappp.. ain ingatkan tak sedap.. tak pernah makan pun sebelum ni.. darat je ain ni.. hahahah

~ain said...

zura.. rasanya ok laaaaaa.. ingatkan masam sangat macam jeruk kedondong ke, mangga ke.. jeruk yang ain makan hanya jeruk betik je.. itupun kalau yang masam sangat, makan separuh keping je, lepas tu yang lain bagi kat orang lain.

Wife to Firdaus Ghazali said...

hubby azie suka sgt jeruk kelubi nih ;)

zh-ena said...

tak masam ker

~ain said...

azie.. rindu kat hubby ek.. hehhe.. orang lelaki jarang ada yang suka masam2 ni..

~ain said...

ena.. tak masam.. sedap laaa.. tp tak leh makan banyak2.. hancus urat perut nanti..