Pembaca Blog Ini...

Sunday, March 14, 2010

Saya Tetap Akan Sayang Kamu....






Sudah dua tahun berlalu...
(Fuh... berjaya juga kita kan?)
tapi, owang (moga-moga abang juga begitu)
rasa kita baru je kahwin.
Macam baru dua tiga hari je kawin.


Terlalu banyak yang kita
lalui bersama sepanjang 2 tahun ini.
Pahit manis..
Suka duka...
Nangis ketawa...
Rajuk manja...


Masih jauh perjalanan kita dalam bahtera ini..
(ishhh dah laaaaa.. tak reti nak berjiwang karat ni.
Penulis novel kanak-kanak memang tak de bakat nak berjiwang)



Terima kasih kerana sudi
menyayangi
memanjakan
memahami
memberi sokongan dan dorongan
memberi semangat
berkongsi
menambah keseronokan
memberi kebahagiaan
dalam hidup owang ni....


Selamat Ulangtahun Perkahwinan
yang ke-2, sayang!!!!


Semoga kita akan lebih berjaya mengharungi
hari hari mendatang dalam rumahtangga kita!

Saya tetap akan sayang kamu!

(ish.. apesal rasa nak menangis lak ni?)

6 comments:

Tihara said...

Selamat Hari Ulangtahun PERKAHWINAN ye dik..Semuga kekal abadi..Kebahagiaan di tangan kita..bukan org lain yg tentukan..segala-galanya di tangan Tuhan..Insya-Allah

mama said...

slmt ulangtahun perkahwinan..moga bahgia selalu..

--saya dlm proses tukar addrs n title blog.. sila link jika sudi..tq.

~ain said...

kak tihara... terima kasih, kak! ~amin

Kalau kita rasa kita bahagia, orang cakap apa pun, pedulikkan je.. hehhehe

~ain said...

mama.. oh!! mama anim rupanya ek..
terima kasih.. nanti saya akan link ek..

ise said...

I lOVE U TOO

~ain said...

abang.. i love u two three four five six seven eigth nine ten eleven .......................... billion... trilion.. Muahhh... (gilo).. hehhe