Pembaca Blog Ini...

Tuesday, March 23, 2010

TAG 10

Ambil tag ni dari Has..


[1] Siapakah diri anda di rumah?

Isteri kepada cik abang.


[2] Siapakah diri anda di samping rakan?
noraini ammran. hahahah tak de idea nak jawab...


[3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
  • Semua laaaa yag saya nak tapi belum capai lagi. Kalau nak disenaraikan, mana cukup 5. Banyak ooooo yang masih belum berjaya saya capai.

[4] Siapakah nama pasangan anda?
Mohd Fazrul Hisyam A.K.A Ise


[5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
  • suka manja2 kan saya
  • suka tolong saya basuh pinggan
  • tidak lokek kalau ada rezeki lebih. kalau tak de pun dia tak lokek
  • tidur berdengkur.. hahaha.. sebab apa? sebab saya pun berdengkur gak. so, tak de laaaa sebab mengapa dia nak kata saya ganggu dia tidur.. hahahahah
  • berbau sedap. hahahhaha.. apa ni wei main bau2 lak ni? ek ehhh.. ye laaa ni lah yang saya suka, dan duk rindu-rindu kalau berjauhan. Orang lain tak suka tak pelaaaa.... =)

[6] Bila tarikh anda couple?
11 Ogos 1999


[7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Kenangan pahit? heheheh.. Perkara tu masa dulu memang pahit laaaa.. Tapi, sekarang dah tak pahit dah. Semua tu dia dah bubuhkan gula dan dah jadi manis.... =)


[8] Lagu tema cinta anda?
Dealova -Once
Ucapkanlah - Erra Yusry


[9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Tak nak berubah apa-apa. Yang ini pun dah cukup manis! Cuma kalau boleh, tak mau dia terlalu banyak beralah sehingga menyusahkan diri sendiri. Kadang-kadang kena belajar cakap tak nak, tak boleh, lain kali dan sebagainya. Dengan isteri tak pe beralah, sebab itu tanda kasih sayang. Hah hah hah....


[10] Tag 10 rakan ada yang lain
semua yang baca tag ni kena buat.. yang dah kahwin laaaa.. yang masih bf pun boleh buat, kalau tak kisah laaaa berkongsi rahsia kan? (tapi, bila dah dikongsi, ia bukanlah rahsia lagi)

4 comments:

honeylanz said...

thanks sudi wat tag ni. has suka gak lagu dealova..

zh-ena said...

hah lagu percintan kita sama la
once hehehehhe

~ain said...

has.. sama-sama... dealova? hihihi

~ain said...

ena.. hahahha... sama lah kita!