Pembaca Blog Ini...

Sunday, March 28, 2010

TAG; Apa ada dalam handbag anda?

Kena tag dek Kak Tihara.


Malam tadi dah janji dengan Kak Tihara untuk
buat tag ni lepas bateri kamera siap charge.


Ini....
Handbag saya.

Saya bukan jenis suka beli handbag banyak-banyak.
Memang kalau pakai handbag tu, ituuuuu je laaaa...
Sampai rasa macam dah buruk benar handbag tu baru tukar.
Hehehhe


Apa ada dalam handbag anda?
(Soalan dah macam artis dah!)
Fuhhh! =p
  1. Kamera digital.
  2. Handphone
  3. Buku tabung haji. ~kalau kecemasan
  4. Purse biru
  5. Kalendar
  6. Kunci opis
  7. Ubat ~ biasanya panadol laaa... mana tau tetiba sakit kepala kan..
  8. Pen, pensil, stabilo tu untuk menegaskan isi penting.
  9. Pendrive
  10. Bateri spare untuk kamera. ~tapi kadang-kadang hampeh gak. dua-dua pasang tak leh guna..
  11. Lencana. ~SAYA PENULIS PTS!
  12. Perfume. Gucci Flora dari Bandung. hehehhe
  13. Bedak kompak. ~Maybelline je. Itu pun dah tinggal nyawa-nyawa ikan.
  14. Lipstik (Ketiga-tiganya adalah Avon. Tapi, macam dah bosan kan Avon nye tu tak habis-habis dari sebelum kahwin lagi. Kena tukar laaa ni) dan Nivea Lipgloss.
  15. Cincin kahwin, gelang dan jam. Kadang-kadang berhenti solat kat mana-mana tu kena buka. Tak kasi salah letak ke lupa ke, memang terus buh dalam handbag.
  16. Besi picit jerawat dan buang blackhead. hehehhehhe dan lain-lain lagi. Ada dua tiga perkara yang tak leh nak tunjuk kat sini. heheh

Itu sahaja perkara yang selalu ada dalam handbag saya.

Saya nak tag:

1 comment:

:: iManja :: said...

salam ain...

alamak baru perasan la...hehehe...dah terlepas bulan so boleh skipkan?...heheeh...anyway kiter nak link blog ain eh...take care