Pembaca Blog Ini...

Thursday, April 22, 2010

Pasu Baru lalalalalalalalalalalala...

Hari ni ada macam-macam cerita pasal kerja.
Kerja.. kerja.. kerja...


Yang best ada, yang tak best pun ada.


Yang tak best tu, malas laaa nak cerita.
Jangan campur aduk kan urusan kerja
dengan urusan peribadi.
Hahahahahahahahahaah


Yang best nya ialah.....
Saya dapat pasu!!!
Pasu!!!
pasu!!!


Kenapa awak dapat pasu?
Student saya bagi.


Mereka nak bodek ke?
Tidak..
Saya yakin tidak..
Saya menjadi penyelia untuk
projek rancangan perniagaan mereka.
Saya tidak ada kena mengena dengan pemberian markah.
Semua hal ehwal markah adalah
urusan penyelaras UPM yang akan menilai projek akhir mereka.


Apa-apapun, saya suka lah sebab dapat pasu!


Abang, nanti gaji kita pi beli bunga ye?
Ye?
Ye?

=)

6 comments:

honeylanz said...

bkn bodek, tp tanda kenangan kan ;)

chugie said...

wah.. bestnye dpt hadiah dr student.. mesti dorg syg awk kn?

Tihara said...

tahniah! ain dapat pasu..hihi :) cantik

~ain said...

has.. ye, bila tengok pasu tu teringat kenangan duk ngajar dorang kira kos pengeluaran, kos bahan, kos pekerja untuk buat pasu sebegitu.. Akhirnya jadi dah pasunya.. heheh

~ain said...

chugie.. ain harap dorang sayang dan akan mendoakan kebaikan untuk ain dunia akhirat.. amin..

~ain said...

kak tihara.. hahaha.. suka tau dapat pasu.. siap dapat ucapan tahniah dari kak tihara lagi.. heheh