Pembaca Blog Ini...

Thursday, May 13, 2010

Makan Malam di Sumai Hotel Apartment

Ok..
Kita mulakan dengan gambar saya
di lobi Hotel Sumai Kuala Terengganu
.
Masa ni dah nak balik dah.
Tapi sebab malas nak susun gambar,
redah je laaa...

Ini pun masa nak balik.
Saya dan cik abang adalah
tidak begitu menepati tema retro.
Asalkan baju bintik-bintik tu, kita retro lah kan?
hahhahhahah

Ini pun acara yang terakhir
selepas bergambar beramai-ramai.
Salam menyalam....

Korang tengok laaaaa diorang ni punya pakaian..
hahaha.
Macam-macam gaya ada.
Ada ang macam P.Ramlee.
Ada yang macam Saloma..
hehehee




Gambar beramai-ramai...


Ini masa karaoke....
hahah..

Menari beramai-ramai.
Kami jadi penonton je laaa..
Ada ke diorang nak ajak cik abang saya menari.
Cik abang saya dah merah-merah muka menahan malu.


Saya?
Hahahah.. makan.. makan.. makan...
walaupun agar-agar tu tak de laa sedap mana.
Tapi, saya layankan juga!

Muka saya tengok gelagat bebudak ni.
Adoi.. budak-budak tengok seronok kan.
Lepas tu, ngan saya saya sekali
diorang cuba tarik naik pentas.
Oh... no.. no.. no..
Saya tidak pernah menari,
walaupun secara bersendiri!
Siap pegang meja tu sebab
tak nak kena tarik naik pentas.

Ini piring buah.
Habis saya kerja kan juga.

Ini buah hati pengarang jantung saya.
Nak makan ke, nak tido ni?

Nasib baik di atak pi join budak2 tu
berkaraoke dan menari retro.
Kalau tidak, malu ahkak!
Ahkak kan pemalu.

Ini lauknya.
Ala-ala kampung.
Selesai...
Amin!
Haaaa.. tengok licin selicin licinnya
pinggan saya ini.
Agaknya, kalau kat rumah..
Dengan tulang-tulang ayam tu saya kokah..
huahuahua..
Ok laaaaaa...
Sumai ini kalau tak silap syarikat perkapalan
yang beli bangunan apartment dekat tepi pantai Batu Buruk tu.
Katanya, projek pembinaan apartment tu
tergendala lama sebab kekurangan budget.
Bila Sumai beli bangunan itu, ia dijadikan sebagai Hotel Apartment.

Kecik sahaja hotelnya.
Taklah macam hotel 4-5 bintang.
Mungkin 3 stars je kot.

Tapi, ok laaaa kaan!

Kamera saya tu dah macam hampeh dah rasanya.
Kadang-kadang gambar cantik, kadang-kadang tak.
Maklumlah kamera murah.
Saya macam nak beli yang baru je.
Setakat ni Sony Cybershoot laa
yang best gile walaupun 3.2 megapixel nya.

1 comment:

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

waa suka g party yg bertema macam nie.. nampak ke sportingan.. hehehehe