Pembaca Blog Ini...

Saturday, June 19, 2010

Kahwin Lawin Mawin (hahaha suka hati aku je)

Hari ni pergi kenduri kahwin kawan cik abang.
Alaaa.. housemate cik abang yang saya cerita kat entri ini.....


Dekat je rumah pengantin perempuan.
Ramai juga jumpa kawan-kawan cik abang.


Ini pengantin tengah duk angkut kain baju.
Maklumlah.. malam nanti nak pi jalan2..
=)
Tema pink dan merah hati.
Ingatkan tema hijau sebab kad kahwin kan warna hijau.

Mereka bergambar beramai-ramai.
"Mana ore pue mu, ise?"
"Aku pi hantar duduk dalam kereta"


Haaaaaaaaaa.. itu lah sebab nya gambar saya tak ada.
Saya kepanasan dan keserabutan.
Al-maklumlah, majlis kenduri kahwin siap dengan set karaoke.
Kalau pasang lagu tema kenduri macam
Selamat Pengantin Baru ke,
Kompang Dipalu ke...
Boleh laaa...
(hahah sesuka hati je komen majlis orang)


Lepas perut dah kenyang...
Duduk tunggu dalam kereta dengan aman.
Biar cik abang lepaskan rindu kepada rakan-rakan.


Heheh

No comments: