Pembaca Blog Ini...

Monday, July 5, 2010

Saya ada poll baru

Harap para pembaca semua sudi jawab poll saya...

Terima kasih...



12 comments:

hAnIsAh_aMmRaN said...

aku nak gelak.aku nak gelak.ades.tahan..tahan...ahahaha...

~ain said...

nak kena budak ni.. nak kena ni.. nak kena... aku sumpah jadi rusa kang,, eh.. itu imah.. silap silap.. heheh

Tihara said...

kenapa ye ain..apa problem nyew..jgn private lahh..stay cute ek ;)

zaza said...

alos.. ya udahhh. jangan di private2.. hehe

~ain said...

hahah.. habis laaa aku kena gelak pasni.. mulai hari ni, orang2 nak cakap apa, cakap laaaa.. nak komen apa.. komen laaa.. saya tak kesah.. hahahah

Sidratul Muntaha said...

aku nak gelak sambil garu - garu ketiak!!
ahahhaa!
ni aqil tgh gelak sambil garu - garu pusat!!

~ain said...

apesal gelak?

Sidratul Muntaha said...

ain nak private blog?
adeii..mana boleh..
cinta harus disebarkan seluruh alam blog.
anon tu ape kesah?
celah2 gusi ejr ain..
kunyah2 pastu ludah!

~ain said...

cinta harus disebarkan seluruh alam blog = POYO!

Sidratul Muntaha said...

suka ati aku ler..
kan aku ni jarang bercinta!!
ahahahha
ahahhaa!
ade ape dgn cinta?!

~ain said...

ayu... hahaha.. cinta? ada apa? hahahah yang dua org budak setot kat rumahmu itu bukan kerana cinta ke? hahahah

Sidratul Muntaha said...

ko kan ain..
suke tau
adeii
tu bukan cinta
tu buah cinta!!
ade paham..
yerlah,dah menabur benih cinta mesti nak manuaikan?
amik ko!!
tuai dh tuai!!
dah tiada cinta.
makanya ku berchenta!!