Pembaca Blog Ini...

Monday, June 28, 2010

Telur oh telur

Bulan ni rasa nak makan telur.
Maka, cik abang borong telur satu papan.

Entah bila dia beli, saya pun tak perasan.
Tetiba buka peti ais,
"Mak aiiiiiiiiiiiiiiiii.. banyaknya telur!!"
Hahaha..

Nampak sangat dah jarang buka peti ais!

6 comments:

Nurhayati said...

wah byk tu tersusun.. meh nak sket.. kat sini dahhabis :)

~ain said...

hahaha.. kejapp tu yati. tak lama kang ada laaa orang buat telur goreng laaa telur rebus laaa... heheheh

Sidratul Muntaha said...

gemuk ler ise pasni..
telur adelah gemuk!!
ahaha..
ko tak pasan?
nmpk sgt ko jarang tgk peti ais.
ahahha..
ke tak dapt menahan otot perut sewaktu menunduk?
ekekkeke..
tpi rasanya otot perut ise lagi besokan?
huahuahuahua!!
mati ler aku kena fire dgn ain!!
ahahahahaha!!!!!!!!
zahraa' tolong ibu!!!
wakakakak.

~ain said...

dah tu.... dia suka makan telur.. apa aku nak buat? hahahha .. otot perut dia tu aku sayang tu.. kalau takde, pincanglah tidur malam ku.. hah hahah

Zura said...

klau xsempat buat masak...buat mask..hehe

~ain said...

cadangan yang bagus tu zura?