Pembaca Blog Ini...

Saturday, September 25, 2010

Nasi Kukus Paling Hebat

Kat Tok Jembal ada satu warung nasi kukus yang sedap.
Tadi, saya pi singgah makan kat situ.


Kalau saya cuti dan kena ikut cik abang pi kerja,
memang saya akan ajak lunch kat situ.
Sampai cik abang pun macam dah bosan.
Tapi, saya tak kesah.
Saya ajak juga, sebab dah sedap kan kan kan?
hahahha


Tak pernah saya rasa nasi kukus sesedap ini.
Ewah.......


Nasi nya lembut.......
Dibungkus dalam daun pisang yang memberi aroma kat nasi.



Selalunya nasi kukus keras.
Macam kurang air.
Saya tak suka nasi keras.
Tercekik batang leher (bak kata mak saya)


Kalau korang pi Kuala Terengganu, singgahlah kat sini.
Sedap!!!!


Lauknya macam-macam.
Lauk pun sedap.
Ada sotong, solok lada, ayam berempah, ikan bakar
dan lain lain lagi.........


Gambar tak sempat nak ambil.


Saya pinjam gambar dari Malaysia Best.


heheheh

1 comment:

Tihara said...

my fav nasi kukus..sebijik2 tk mcm ns biasa