Pembaca Blog Ini...

Saturday, March 12, 2011

Ikea Bersama Abah

Hah hah hah...
Kaki lenguh lenguh lenguh..


Hari Jumaat (11/3/2011)


Lepas beli lampu kat kedai lampu murah di Puchong tu, kami ke Gombak.
Ambik abah.
Kesian kan abah tak de orang nak ajak dia jalan-jalan.
hehehe
Saja je hilangkan bosan abah itu.


Ajak abah pi Ikea.
Gambar di bawah ini bukan Abah.. =))


Saya nak cari lilin wangi bau vanilla dengan cermin apa tah.
Cik abang geleng kepala je sebab dari hari tu duk nak cari lilin vanilla.
Nak cari lampu stand untuk ruang tamu dan tah macam-macam lagi laaaaaa...
Di samping nak beli kuali tak lekat...
Ahahaha sebelum pergi tu, macam-macam ada dalam kepala ni.
Nak itu nak ini....


Sebelum membeli, singgah makan dulu kat cafe tu.
abah tak makan makanan kat situ sebab abah kata makanannya macam pelik.
Heheh Abah tak biasa.
Takpelaaa.. balik nanti makan nasi..


Tak habis duit banyak sangat
sebab tak jadi beli cermin yang diidamkan.
Tetiba rasa sayang duit!


Saya beli:
Alas sofa
Lampu stand dan mentol
Jam dinding
Ish.. apa lagi ek?
Tak ingat secara tiba-tiba...


Ok... Gambar ada...
Tapi, malas nak upload.

5 comments:

Zura said...

selalu cm tue...sblm smpai dlm kepala dh ade mcm2 nk beli..tiba smpai sana rase sayang plak nk kuar duit...

PUANSTOBERI said...

wah...soping di ikea yea.. bes..bess.. :D

~ain said...

zura.. ahahha memang laaa gitu. Sebab duit yang kita ada ni nak dapat sussah kan... So, jangan sayang duit.. =))

~ain said...

kak reen.. tak shopping2 sgt pun.. sebli sikit2 je..

Tihara said...

beli sikit2 pun ok kan..