Pembaca Blog Ini...

Wednesday, April 6, 2011

Sudah Ada

Petang semalam, cik abang balik lewat.
Ada kerja tah apa tah dia tu.


Sampai-sampai je rumah dah pukul 7.30 gitu, saya pun buka la pintu untuk dia.


Duk tercongok depan pintu terus dia senyum.


"Ada berita gembira ni!"


"Apa?"


"Api dah masuk dah.. Abang pi round tadi, meter dah ada. Cikgu (jiran baru) kata dah ada dah api."


"Oooo....." ~blur jugak saya. Sebab tak sangka cepat kan. Ingatkan sistem down lagi! wakaka


"Ish... rasa nak pindah terus je. Tapi, tak boleh sebab barang tak angkut lagi."


Ya Allah, permudahkanlah urusan kami! Amin~


4 comments:

Zura said...

waaaaaah..ain bestnye dpt umah baru...

~ain said...

ZURA.. yang tak bestnya kena mengemas.. huhuh

Tihara said...

mesti letih tp sonok nnt :)

~ain said...

kak.. memang seronok.. =)