Pembaca Blog Ini...

Thursday, July 14, 2011

Semakin Tua

Student hantar private message kat FB...


PUAN . .
sy daftar lambat nie kena denda x ? hehehe . .


Tah lah... Idak lah saya tau..
Rasanya 30 hengget satu hari lewat kan?



HAH !?
rm30 ??
puan biar btl . .
stahu sy rm 5 kot . .


Dah tahu, lagi mau tanya! =)..


hahahahahah !!
t'behenti jantung td dengar rm30 . .
hehehe . .
class da start ke puan ?


Not yet.. Next week.
Jadual baru finalize pagi tadi..



yeke . .
hehehe . .
puan . .
da review my blog ?
best x ?
sy soloo skrang . .
hahaha ~


wahahah..
Mana pergi I** I***** (awek) awak tu?



mn de da . .
mcm besa . .
di tipu . .
mempunyai 2 boy ~
hahahaha . .
dugaan daripadaNYA ~


Sudah-sudah laa tu.. Belajar kasi habis..
Buat bisnes elok-elok. Kumpul duit banyak2...
Lepas tu, bersusun girl nak kat awak.
Masa tu, boleh pilih aaa mana-mana yang terbaik..



yeee sy tau . .
tp kan puan . .
mslahnya . .
belambak plak perempuan kat kolej tu . .
kang mula la mata sy jd aktiv . .
hehehe . .
puan . . sem 7 nie sy amik 4 subjek la . .
bnyk betol . .
mati sy . .


ahahahaa..
Bila pandang perempuan, sebut..
Astaghfirullah....

Oooo.. Tengok perempuan mata jadi aktif,
Ambil 4 subjek mata jadi layu, ye?




blablablabla...
(banyak lagi perbualan, tapi.. lain tahun laa saya share)



Bukan apa..
Saya nak cakap yang bila baca ayat budak-budak ni,
terasa lah saya ni sudah semakin 'tua'...



8 comments:

Zura said...

sportingnye ain ngan student...siap boleh share masalah peribadi lg tue..

DaZzlingLilLy said...

mmg betul..beza sgt zaman diorang dgn kita dulu..kita kalo dgn lect nak tanya hal pelajaran pn takut2 je..

zh-ena said...

emmmm thn nie dah menjengah angka 3 plak huhuhuhuhu

ArELeEz said...

p'bezaan 'tatabahasa', ek? he3..

~ain said...

zura.. tak sporting sangat.. tgk angin laaa...

~ain said...

lily... budak-budak zaman skrg ni, mmg lain laaaa tak sama macam kita dulu..

~ain said...

ena.. ain lambat lagi... hahahahha

~ain said...

leez.. cara cakap pun lain dah kita ni org tua2.. kan? =)