Pembaca Blog Ini...

Tuesday, July 19, 2011

Tiga Kali



hahahahaha


Apesal gelak, Ain?
Entah..


Hari ini ada tiga kelas.
Tiga-tiga kelas untuk subjek yang sama.
Kena pecah tiga kelas, sebab ramai sangat student.
Kalau mengajar sekali ramai, tak best sebab tak kenal student.


Hari ini saya duk ulang-ulang lecture benda yang sama.
Tulisan guna paint memang buruk.
Tapi, atas papan putih tulisan saya lawa tau!
hahahaha




Macam bosan je..
Tapi, saya suka!
Reaksi student ni lain-lain, kan?
Ada yang serius je bagi jawapan.
Ada yang main belasah.


Ada yang cakap input kat hospital ialah pesakit.
Bila jadi output jadilah pensehat.


Saya gelak macam nak mati!

[Nota: Saya rasa saya ini macam cikgu tadika]

3 comments:

Tie HT said...

buat lawak btol diorang ni khenn :)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

muahaha.. lawak betul jawapan student tuh! hadoi!

~ain said...

tihara & leez.... pelik2 dorang ni punya jawapan. dah macam budak2 kecik pulak.. padahal dah 20 tahun dah memasing!