Pembaca Blog Ini...

Thursday, December 29, 2011

Tak puas


Khamis (petang) saya hantar adik pulang ke UiTM Shah Alam.
Emak nak beli kain cadar kat Jakel.


Saya masuk Ariani.
Tak banyak pilihan.
Yang polka dot hitam coklat yang comel tu saiz M dah tak de.
Muka bagak, mana boleh masuk saiz S.


Tak banyak pun beli.
2 helai je.
Budget dah lari sikit.


Masuk kereta, Naim sound...
"Ish.. tak sanggup Aim. Beli dua tudung harga RM124"


Kurang asam laaaa, Aim ni. Mulut macam mak nenek, tau!
Habis semua orang tau.


Ini bukan sebab duit atau brand sangat.
Ini fasal kepuasan.
Tapi, saya bukan kesah pun.
Mana-mana yang rasa cantik dan awning dia tak kerepot saya beli.
Kat pasar pagi pun jadi.



Tapi, rasa macam tak puas hati.
Ada lagi nak beli yang plain tu.
Takpelah.. nanti sales lagi lah baru terjah.
Kumpul duit dulu...

3 comments:

puanstoberi said...

Err..bajet lari kerna taperwer kah?? Hikss..

By d way - kepuasan tu yg penting kan. Akak pun penah try Fareeda, tp berapa kena ngan muka. Ariani gak yg bleh masuk. Tp kalo tudung biasa yg tak kerepot cam Ain kata tu, oke ja..bisaaa...

~ain said...

Kak stoberi.. kalau balik KL, memang selalunya shopping sakan. lepas geram kata orang.

Arghhhh.. Geram betul laaa Ariani ni, kak. Dia lanjutkan tarikh promosi separuh harga ni sampai 2hb pulak.

Ada gak aku swap kad kredit ni kang, kak..

wakakakaka

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

lg satu material kain tudung Ariani sedap..mcm tahan lama je...