Pembaca Blog Ini...

Thursday, April 11, 2013

Nak Kena Pecut Undi Ke? =)

Hari tu nak tukar kat kaunter mana tah.
Tapi kena tukar IC dulu.
Lupa! Dah terlambat..
Saya kena buang undi di Serdang.



Cik abang buang undi kat kampung dia aje.
Ini kali ketiga dia mengundi. (orang dah tua, kan?) haha

Saya tak pernah sekali pun mengundi.
Terasa nak juga. 
Rasa juga bertanggungjawab pada negara.
Saya sayang Malaysia oi!


Sempat ke kalau pepagi saya ngundi kat Serdang.
Lepas tu, pecut balik Terengganu.
Sempat kan? 

3 comments:

Sidratul Muntaha said...

sempat ke?!
laki aku ni pun
ari sabtu tu mlm anto aku.
mlm tu jugak blik temerloh
huhuhu
aku pun 1st time undi ni
last 2008 sepatutnya undi
tpi tgh dlm pantang
tensen!

Has said...

so??? Has kt Ajil, Hb lak besut. semoga rajin nk balik hari..tp penat!!

zarena heeney said...

nie kali ke dua ena undi
amik cuti la ari isnin tu