Pembaca Blog Ini...

Friday, July 4, 2008

Asyik melayan lagu indon je....

huhu.. ape ntah aku ni..
asyik melayan lagu indon je..

udah2 laa tu..

meh meh... satu lagu kegemaran ni..

tp..malangnya.. ia tetap lagu indon..

hehehe..
setiap dari lagu2 ni adalah di upload berdasarkan mood dan perasaan saya pada hari tersebut...

pada hari ni..
saya amat lah merindui suami saya
yang sedang bekerja di luar kawasan..


selepas ini..saya akan menjadikan blog saya ini persinggahan untuk meluahkan isi hati... mungkin dalam bahasa yang sedikit skema...
namun, anggaplah ia sebagai latihan tatabahasa dan gaya bahasa kepada saya...


Letto - Ruang Rindu


Di daun yang ikut mengalir lembut
Terbawa sungai ke ujung mata
Dan aku mulai takut terbawa cinta
Menghirup rindu yang sesakkan dada

Jalanku hampa dan kusentuh dia
Terasa hangat oh didalam hati
Kupegang erat dan kuhalangi waktu
Tak urung jua kulihatnya pergi

Tak pernah kuragu dan slalu kuingat
Kerlingan matamu dan sentuhan hangat
Ku saat itu takut mencari makna
Tumbuhkan rasa yg sesakkan dada

Chorus 2x:
Kau datang dan pergi oh begitu saja
Semua kutrima apa adanya
Mata terpejam dan hati menggumam
Di ruang rindu kita bertemu

3 comments:

Sahabat cinta said...
This comment has been removed by the author.
Sahabat cinta said...

Assalamualaikum saudari Noraini,

Wah, lagu letto "Ruang Rindu".. My fav song jugak nie..hehe. Lagu letto sebelum cahaya dan sejenak pun best~~!

I lebih suke layan lagu indon sebab irama dan melodi yg sungguh indah..hee

Semoga berbahagia di samping suami tersayang..

"Salam Cinta dan Kejayaan",

A.Fahd,
www.senicinta.com/blog
www.seniselamatkancinta.com

said...

salam

letak la kotak chat....senang nak berbicara..

he he he