Pembaca Blog Ini...

Monday, July 14, 2008

segalanya bermula semula...seperti biasa...





setelah lama bercuti..


lebih kurang sebulan..


akhirnya,


bermula la segalanya semula.. seperti biasa..




seperti biasa...


aku kene laaa keje semula..


agak malas nak mulakan kerja..




ari ni bermula laaa semuanya ..


seperti biasa..


bangun pagi..solat subuh..


tapi, takleh laaaa nak tido bermalasan selepas sembahyang..


aduiiiii.. sungguh berat kaki ku nak g mandi..


buleh tak g keje tak payah mandi.. (( hhahaha.. betapa tak senonohnya aku punye pikiran))


tapi, aku mandi jua demi kesegaran aku sendiri dan kelapangan hidung orang lain




kelas belum mula lagi..


pelajar sibuk menyelesaikan hal ehwal pendaftaran


unit penjadualan sedang bertungkus lumus..


aku plak sibuk mencari buku2 rujukan..


mengkaji silibus (( ceh.. mengkaji la sangat!!))


sambil update blog...




ari ni bermula semuanya seperti biasa...


akan keseorangan di rumah


cik abang sudah berangkat ke kemaman ((ceh,,berangkat katanya))


kerja jauh2 tinggalkan isteri mu di sini..


tersangat la berat rasa hati nak berpisah.. ((huh..bila la nak berakhir sume ni))




harap2 cik abang selamat sampai laaaa ke kemaman..




ari ni bermula semuanya seperti biasa..


aku mengadap komputer..


mencari bahan2


mencari dan mencetak attendance sheet untuk student..


mencetak silibus untuk student..


mencari idea tentang sesi pengajaran semester pertama 2008/2009 ini..


sangat mencabar..




hmmm..


apa yang aku harapkan cuma laaaaa..


cepat2 laaa ari khamis..


cepat2 laaa abang balik..


cepat2 laaa semua yang aku impikan jadi kenyataan...




cepat2 laaaaa....




~amin..




1 comment:

Bibi Intan Suraya said...

ngajar subjek apa tuuu? :)