Pembaca Blog Ini...

Thursday, September 18, 2008

Apa Tag2 orang ni.........!!!

mak aiiii..
banyak nye kene jawab dik oiii...

1: 3 random person u love (in no particular order)
senang je soalan ni... hehehhe
~hubby
~mak ayah..
~adik2

2: 12 movies u like (in no particular order)
~banyak nye?? nak buat ape tau ni? ahaks.....

3: 11 band/artis
~letto..dan artis band indon yang best2 melodi lagu dia..hik hik..
~sape tah nama pelakon yang berlakon dalam drama tv biasa tu..alaaa..tak ingat laaa nama dia..hikhik..
~ini aje yang den mampu senaraikan..sebenarnya, tak minat sangat pun..
saya mempunyai pengetahuan yang sangat cetek tentang dunia artis dan hiburan...

4: 10 things about u physically n personality wise
~cakap kuat dan jelas butirannya..sampai student selalu kata "cik,bingit laaa"
ahaks
~suka masak2..puas hati bila tengok cik abang terlantar kekenyangan.. ahahha
~suka meneliti senarai dalam buku catatan perbelanjaan harian.. cik abang akan bunyi "hmmm.dia dah mula daaaah....." heheh............
~akan minta cik abang bawak berjalan bersiar-siar setiap hari cuti, kerana ini aje laa masa untuk kami bersama...hari lain kerjaaaaaaaaaa!!!
~

5: 9 song for your wedding
~tak yah laaa lagu lagu ni..bising2 ni nak makan pun tercekik... ahahaha

6: 8 fav food/drinks
~nasi minyak + gulai kawah..mak aiii..
~carrot susu
~murtabak
~ikan patin asam pedas. cik abang pun gemarkan nya
~sumi jelly manis...
~singgang daging
~masakan mak
~masakan mak laaaaaaaaa yang paling sedap di dunia yang fana ini....

7: 7 things u alwayz wear
~baju laa..biasanya baju kurung laaa selesa
~adik2 dalaman laaa.. ahahha
~adik2 dalaman
~adik2 dalaman lagi laaa sbb biasanya memang 3 jenis adik2 yang dipakai sesatu masa kan... heheh
~tudung laaaa
~selipar laaa..tak pun kasut untuk urusan rasmi

8: 6 pet peeves
~no..no.. i never like pets........

9: 5 things u touch everyday
~kunci kereta, kang tak bergerak lak kang kete den.. heh
~kunci rumah, kalau tak sentuh kunci rumah, sape nak buka kan pintu??
~bedak pixy..dari indon ni..adik aku yang beli..elok katanya.. hik hik.. tak tau laaa...sampai laaaa ni pun biasa je hasilnya..
~pintu peti ais laaaa....
~bantal.. ahaaaakssssssssss...

10: 4 shows u watch??
~semua program kat Asian Food Channel
~Discovery Channel
~Kisah Kaisara
~Bong.. Sweet sangat Aisya tu!!!!

11: 3 celebrities
~aduh sekali lagi...
~erra
~pelakon yang selalu berlakon drama tv tu..tak ingat laaa nama dia apa..

12: 2 current wishes
~dipanjangkan jodoh..
~dimurahkan rezeki.. supaya saya punya banyak peluang untuk membantu dan membalas jasa semua insan yang telah berjasa pada saya...

13: 1 person u could spend the rest of ur life wif
~hubby laaaa...

14: 3 person u want to answer thos tag
~imah
~icah
~yanie putrajaya

haduh haduh.. penat laaa pk.. nnti laaa sambung..

4 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alamak..nama daku tersenarai kena tag...kekkekekk

thanks ~ain...

norainiammran said...

sila laaaaa jawab tag ini yeeeeee....

imah ammran said...

adoyai..
kne jwb lh skali..
hohohohhoh~

Imran Yusuf said...

Assalamu'alaikum,

Bagus...

Ejaan lengkap dan betul masih boleh diperbaiki.

Bila hendak mulakan menulis journal dan akan jadi buku?