Pembaca Blog Ini...

Tuesday, September 16, 2008

The Version of Us....

saya mengenali suami saya ini sejak tahun 1999
ketika itu, saya berumur 16 tahun..
dan sehingga 2008, kami sudah saling mengenali selama lebih kurang 9 tahun
berkenalan..bercinta monyet..hehehe
tahun 2001 selepas SPM, kami bawa haluan masing-masing
kami sambung belajar
dia dengan jalan hidup nya
saya dengan jalan hidup saya..
(masing-masing bawa hati yang lara sebenarnya~tak perlu lah cerita yang sedih2 tu kan)
tiba tahun 2004..
suami saya hubungi saya semula
minta ampun maaf bla bla bla...
saya dengan mudah hati
menerimanya semula..
hiks hiks
saya pun tak tau laaaa
kenapa ek??
mungkin jodoh laaa
ini gambar masa kenduri kahwin kami
24 Mei 2008
gedik je nampaknya
apesal laaa laki aku ni muka macam kene paksa kawin ajo.. ahahha
ini masa saya konvo 2006
ini masa kat ulu langat rasanya..
ngan family saya..tak ingat masa ni dah bertunang ke belum

ini masa tengah hangat @ hangit bercinta
cit...sajo je amik gambar gitu

ini masa kami bertunang.. 19 Ogos 2007

ini gambar masa dah kawin daaah..masa akan nikah sepupu saya 30 Mei 2008

sebenarnya..banyak lagi koleksi gambar2 kami ...........

masa baru kenal tahun 1999 ((malu nak tunjuk))

masa tengah hangit bercinta musim pertama (1999-2000~sekolah2 dah bercinto yo)

masa baru rujuk semula sekitar tahun akhir 2004 (ahahhaha...ape2 ntah)

masa hangat bercinta musim kedua (2004-2007)

masa bertunang

masa hangat bercinta musim ketiga (selepas bertunang looo)

sampai laaaa udah kawin...

tak larat dah saya nak explain...

layan je laaaaaa....

4 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

shonok yanie tgk gambar2 kawin nih..heehhhe

norainiammran said...

shonok??
alhamdulillah..
semoga hidup kita semua diberkati Allah kan yanie...

Tulip said...

lamanyaaa bercintaaaaaaaaaa hehehe
moga bahagia selamanya ;)

norainiammran said...

kak tulip...
lama bercita??
hehehe....