Pembaca Blog Ini...

Wednesday, November 19, 2008

Aduh.. Tag lagi...!!!

Haduh.. Ya Allah..berikanlah aku kekuatan untuk tidak muntah menjawab tag dari Puan Yat Ekhram ini..

01.Real name : Noraini binti Ammran

02. Nickname : Ain..@ Along.. @ Kak Long @ Mak Lang

03. Status : Isteri bersuami satu.. ahahaha

04. Zodiac Sign : Leo

05. Gender : Female

06. Age : 25

07. High School : IB

08. College : UiTM

09. Height : 151cm

10. Weight : Sangat berat wooo

11. Do you like yourself : Suka laaa.. apa daaa soalan ni..

12. Piercings : tak

13. Right or left : "or" ahahhaa

14. Are you a freak : ????

15. Hair : black and shorter after i'm married

16. Skin : smooth and radiant.. ahaksssss...

17. Allergic : Habuk & kucing

18. What are you doing now : Jawab tag..

19. What will you doing 1 hour later : Gi tabung haji

20. What will you doing 10 years later : still menjadi wanita bekerjaya

21. Live with mother/father/parents/family : dengan suami

22. Siblings(included you) : 7

23. Eldest : Me

24. Youngest : Naim tangan mok mok

25. Love/hate your family : ape da.. ada jugak soalan gini?

26. You found your another half : yup..

27. If yes, who is he/she : hubby

28. Who you want he/she to be : himself

29. Time(s) you in relationship :twice

30. Ever woo boy/girl : hahahaha

31. Anyone woo you before : tengok orang laaa weee..

32. Did anything wrong to your other half : ada.. baru pagi tadi.. dan saya sangat menyesal..

33. What was/were the wrong you had done : too personal to tell ooooo..

34. Ever argue with your other half : Pernah.. sedangkan lidah lagi tergigit.. proses penyesuaian kan kata orang tua.. heheh

35. You with your other half since : 11/8/1999..almost 9 years ago

36. Are you straight : not too straight.. ke ape bende nye makna soalan ni?? ahhaha

37. Reasons you love your other half : sebab dia selalu kata saya bucuk dan saya kata dia masyam since his name is Syam.. ahahah

38. You and your other half in which stage : berkahwin dan berbahagia laaa.

39. You woo he/she or he/she woo you : takkan perigi cari timba kot..

40. Ever think of marry he/she : tak pun.. tapi, kalau tanya dia, he will say that he start thinking to marry me since 1999.. waaa.. serius betul ..masa tu saya baru form 4 laaaa..

41. Your first best friend: mmm...

42. Your first enemy : kemek.. dia kata saya rampas boyfriend dia.. hampeh betul minah ni.. saya tak main laaa rampas-rampas..tp sekarang, saya tak tahu dah mana si kemek ni pegi dan mana lak boyfriend dia yang dia kata saya rampas tu.. langsung tak berasas tuduhan dia.. Kalau saya fail kan saman malu, tentu saya dah jadi jutawan sekarang...!!

43. The friends you love the most : shikin

44. The enemy you hate the most(1only) : ...

45. Your most beautiful girl friend : Allah ciptakan sume cantik wooo

46. Your most handsome boy friend : apa lah yang ada pada rupa...

47. The kind of girl you hate the most : entah

48. The kind of boy you hate the most : mulut busuk suka berlagak, padahal sume guna harta bini.. ooooooooo... sangat kontroversi laaa jawapan saya ni

49. You fall in love with your close friend before : Yups..My Bee :Dehhhh..mane soklan

50 .. soalan salah ke?? markah bonus ni!!

51. If your friend backstabbing you : Ada aku kesah?

52. If your friend betray you : lantak laa.. saya banyak keje lain lagi nak buat

53. If your friend woo your lover : Saya tak tahu laaa...i wooo my lover again and again..

54. If your friends fall in love with you : jangan laa.. kang suami saya tibai kang!!! dia besar tau macam ahli gusti.. ahahhaha

55. If you fall in love with your best friend : takkan laa kot..saya kan dah kawin..

56. Are you a good student : yes..

57. You always done your homeworks/assignments : always.. dan sekarang bila student saya buat assignment sambil lewa saya akan buka sesi ceramah motivasi.. hahah

58. The teacher/tutor you love the most : Cikgu Wan Norizan masa saya form 5 sebab dia restui "percintaan monyet" saya ketika itu dengan senior saya.. ~sekarang senior itu laaa jadi teman tidur saya.. ahahaha

59. Always late to school/college : tak.. selalu datang awal dan duduk paling depan sekali dalam lecture theatre.. agak skema juga la.. hahahha

60. Your class : ....

61. You love your seniors : ..

62. Senior who you love the most : masa kat U sume senior hampeh.. suka buli2.. tak senonoh.. tapi, saya booo layan je.. lelama minah2 ronggeng itu semua bosan dah nak cari pasal dengan saya.. Saya jenis orang yang kalau saya tak suka, saya akan terus terang tak kira la pada siapa.. Dan kalau saya suka saya akan terus terang..

63. Your classmates good/bad : good

64. Excellent result classmate : Fadhilah Roy..Now, she working as PTD.. every sem dapat DL dan dapat Anugerah NAib Canselor masa Diploma dan Degree. Tabik spring wooo...

65. Laziest classmate : ntah la.. tak tau lak sapa yang malas sape yang rajin

66. Smart people : tak ingat laaa

67. Stupid people : heheh..tak baik tau kata orang macamtu..

68. Good looking people : Erra

69. Ugly people : tak baik tau cakap orang macamtu..nanti Allah marah

70. Funny people : Ahmad Nabil bin Ahmad.. Raja Lawak tu kelakar tahap cipan demam ..

71. Cute people : Baby2 laaaa..

72. Bad people : tak baik tau cakap orang jahat

73. Honest people : Trying to be..

74. Acting people : pelakon kot.. dah memang keje dia berlakon.. ahhaha

75. You are what kind of people : pendiam dan pemalu.. ahahahha
malu i nak mengaku..

77. Hugs or kisses : dua dua

78. Shorter or taller : Taller kot

79. Hesitant or spontaneous : 'or' hahha

80. Nice stomach or nice arms : tidak ada jawapan

81. Listener or talker : listener

82. Romantic or rich : Nak both!

83. Good husband or Good Father : kedua-duanya.. biarlah kalau ada yang nak kata saya tamak pun..

84. Age to get marry : 24tahun 7 bulan.. tepat pada masanya

85. Numbers of kid(s) : nak 3 sajork.. tp pokok pangkalnya terpulang pada rezki Allah juga..

86. Career : Tukang ajar

87. Salary : Ada ke nak tnya soalan ini??

88. Retirement age : bersara awal...

89. Properties value : semuanya hanya pinjaman dari yang Esa

90. Wishes : semoga saya berbahgia dunia akhirat.. Amin..

Dah.. penatnya jawab tag.. saya taknak dah tag sesapa dah... banyak sangat soalan ni.. hahahah

4 comments:

Momma Qiestina said...

ngahahhahahahahah..baiknye tak tag pon org lain :D

owh ain upernya 25 yea? sy tua sthn je dr awak.hihi.

lecturer kat mana tu?

~ain said...

yat ekhram~ iye..saya 25tahun.. masih muda belia..

saya mengajar di kolej swasta saje..

said...

panjang giler tag nih

hehhehehe

~ain said...

Yanie.. Hampir muntah saya menjawabnya!! heheh