Pembaca Blog Ini...

Tuesday, December 23, 2008

Claim rebate petrol...

Hari ni sebelum kerja saya singgah ke Pejabat Pos untuk amik duit yang dikatakan untuk rakyat bagi meringankan beban berikutan kenaikan harga bahan bakar tempoh hari..



Tak perlulah saya bahaskan isu berbangkit tentangnya. Pada sesiapa yang waras dan berfikir di luar kotak (thinking out of the box), pasti nya akan memahami maksud saya.

Tapi, orang sudah nak bagi kan saya pun amik aje la kan...(ngok sangat laaa kalau tak amik)walaupun, saya masih berfikir dan cuba untuk memahami adakah RM625 itu sebenarnya berpatutan berbanding dengan kenaikan harga bahan api selama beberapa bulan.

Ah.. semua itu taktik bagi mengaburi mata dan mengelirukan fikiran manusia termasuk saya...

Hanya Allah saja yang tahu...

No comments: