Pembaca Blog Ini...

Thursday, January 15, 2009

Alamak..alamak...!!!

Today's To-do- list
1. ada kuliah dari 8-10pagi dan 10-12tghari dan 12-2petang.. (SUDAH)
2. meeting ngan CEO jam 2.15petang
3. prepare tutorial untuk kelas Ahad
4. print senarai kehadiran pelajar
5. buku program
6. order buku teks dari supplier
7. meeting ngan praktikal student
8. cari teks bookk di library untuk buat soalan exam...
9. lapar..
10.lapar.....lapar.. tolong .. tolong....

argh... kene g makan dulu...
Memandangkan kelas dah settle, saya mesti teruskan dengan agenda meeting...

Argh.... bagaimana kalau meeting CEO itu akan mengambil masa sehingga 2 jam??
Saya harus pulang 4.30petang kerana suami saya akan sampai rumah jam 5.00petang...
Tapi, to-do list saya masih belum selesai lagi...
Saya masih belum fikirkan apa yang saya nak masak untuk suami saya petang ini..

Alamak... alamak...

No comments: