Pembaca Blog Ini...

Wednesday, January 14, 2009

Nak fridge magnet!!!!!



4 comments:

~Eila @ Along~ said...

eila pun suke kumpul FM ni..tp tak suke beli..suke p satu2 tpt..baru dptkan sendiri..

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

heee.. miE too.... banyak kat peti ais dah.. sonot... itu je la pon yg senang nak beli n kekal lama.. bila nak bukak peti ais ada nampak FM nie.. alangkah indahnyer percutian percutian yg pernah g... hehehe
nanti nak amik pic peti ais gaks laaa

ZH - Ena said...

salam perkenalan..sama la ena pun suka tampal kat fridge..suka yg comey2 jea :D

norainiammran said...

kak eila..
FM ini memang mengasyikkan... hehhehe

mimie..
memang bila dah penuh di peti ais rasa seronook..macam nak beli peti ais satu lagi pula untuk tambah FM... ahahhahahahha. buleh??

Ena..
Dah lama saya baca blog ena.. Sejak belum ada umairah lagi...