Pembaca Blog Ini...

Wednesday, January 14, 2009

Cik.. saya nak hantar assigment........!!!

One of my student, come and see me early in the morning..

"Cik, nak hantar assignment.."

"hmm..."

Saya sedikit pelik, mengapa saya tak ingat assignment yang dihantarnya ini untuk subjek apa...

Saya fikir punya fikir.. Tilik punya tilik.. belek belek..

Oh Tuhan..
Ya Allah...
Astagfirullah...

Rupa-rupanya.. tugasan yang pelajar tadi hantar adalah tugasan yang saya berikan kepadanya pada semester yang lepas!!!!

Saya tak pasti, sama ada dia
tersilap

atau
memang berniat untuk hantar assignment itu pada semester ini

atau
baru saja bangun dari tidur yang panjang, kemudian dah loss dah di zaman apa dia berada sekarang...

atau nak hantar assignment tapi main print aje tanpa baca semula tajuknya..

atau dia sengaja nak menyakitkan hati saya???

ahahahhahahhahaha.. tekanan sungguh!!
nak gelak pun ada..
nak marah pun ada..
nak kesian pun ada..
nak nangis pun ada..



Nota Kaki: kepada pensyarah pensyarah sekalian, adakah ianya pernah berlaku pada anda?
dan kepada bakal-bakal pensyarah.. kerja mendidik ini memang banyak pengalaman yang pelik!!!

hehehhehe

No comments: