Pembaca Blog Ini...

Wednesday, January 14, 2009

Semoga mereka selamat hendaknya....

Saya dapat sms dari mak saya..

Sepupu saya yang isterinya mengandung anak kembar tu akan dibedah hari ini..
Ini gambar di hari persandingan mereka...


Bayi mereka ada komplikasi sikit, jadi penyelesaian nya perlu dibedah..

Semoga semuanya selamat...

Saya call sepupu saya baru sebentar tadi, dan dia mengatakan isterinya itu sedang berada dalam dewan bedah..Dari nada suaranya, saya yakin..dia sedang risau..

Saya juga risau.. Bayi2 itu adalah "anak sedara sepupu" saya yang pertama dan kedua..
Cucu2 nenek dan atuk saya, samada sebelah mak atau ayah, masih belum berkahwin lagi.. cuma saya dan sepupu saya yang ini aje baru kahwin..

Saya berdoa semoga semuanya selamat...
U ols semua tolong doakan mereka juga ye..

No comments: