Pembaca Blog Ini...

Wednesday, January 7, 2009

Prosperity Burger..

Dua minggu lepas, saya dan suami g jalan-jalan kebosanan kat KTganu.. Baru gaji kan... hehhe

Suami saya nak makan ni...


Punya la dok sebut berhari-hari sejak nampak iklan kat TV tu..

Tapi, tahun ini harga dia sangatlah mahal.

Dua biji burger+kentang pusing pusing + air oren + tea lemon = RM45.++
Agaknya diorang nak cover cost perang2 Israel tu kot.
Cis.. ini adalah kali terakhir kami makan ini...



Kerana lepas ni, kami nak boikot semua produk keluaran Israel..
Kurang ajar dan kejam sungguh Israel ni. Dalam Quran pun dah sebut..
Tindakan memboikot ini nampak macam takde lah berkesan sangat kalau saya sorang de dok boikot. Tapi, kalau ramai-ramai boikot...hmm...

Saya tak suka tengok berita sebab saya sedih..orang hanya tahu cakap saja...
Nak tunjuk hero, cakap banyak aje tapi saudar-saudara kita kat sana masih begitu juga..
Itu lah.. akhir zaman kan..

2 comments:

cik imah said...

heyyy!
da bnyk kli mkn mnde ni..
ngahahahaha~
am bwk balek..

;P

norainiammran said...

makan free lain kira laaaa weeeyyy!!!