Pembaca Blog Ini...

Sunday, March 15, 2009

Sambut 'Anniversary' pertama....

Seronok sebab nak jalan-jalan hari ini..
Ayu berbaju kurung sebab nak pergi kenduri kawin..


















Muka happy lagi.. Tersengih-sengih aje..














Kami meraikannya di suatu tempat rahsia dan sangat romantik..
Di mana? Biarlah rahsia....

Selepas itu, lapar..lapar..lapar..
lagipun, tadi di kenduri kawin tak dapat makan kan.. ahahahahah
Dan, kami makan pizza loorr...
Bandar Tganu tersangatlah sibuk..
Ramai orang sebab cuti sekolah..
Jalan pun jem habis..
Mujur suami saya penyabar orangnya....
Akhirnya dapat makan pizza juga.. Muka pun dah 'lain macam' aje nampaknya!!!
Hahahaha

Saya pula tak nak pandang kiri kanan dah sebab perut lapar.. :)
Lepas makan, nak round-round pun malas dah sebab jem jalan teruk sangat.. Balik saja lah.. Ikut jalan pantai.. Pandu kereta merentasi kawasan lapangan terbang yang di tepi Pantai Ketapang.. Kagum lihat teknologi.. (Nantilah saya entri kan, yerk)

Saya tidur dulu..
Tata..

5 comments:

Mrs LVoe said...

smoga pkahwinan ain kekal slama yea. insyaALLAH

norainiammran said...

Sha.. Amin!!!!

norainiammran said...

Doakan yang baik-baik ye...

zh-ena said...

hah ke maner la tu tempat sectet tu kan :D

norainiammran said...

ena... tempat secret??

ialah..... tempat pertama kami dating 10 tahun yang lalu!!!

hahah.. di mana?

still secret!!!