Pembaca Blog Ini...

Sunday, March 15, 2009

Umpama Hadiah di Ulangtahun Perkahwinan

Ayah telah mengirimkan sesuatu untuk saya..

Beberapa buah buku yang banyak membantu saya menyiapkan projek saya.

Ada sebuah buku yang saya anggap sebagai hadiah sempena ulangtahun perkahwinan yang pertama.. Sangat berguna dan sesuai untuk kami suami isteri...

Saya menyarankan kepada sesiap saja harus memiliki buku ini.



Pelbagai tips berguna untuk memiliki kasih sayang dan cinta dari suami..

Bagaikan Khadijah di Hari Rasulullah...

Apabila saya selesai membacanya, saya tiba-tiba sedar dan insaf. Betapa saya ini tidak sempurna untuk menjadi "Khadijah" di hati suami saya..

Saya tibatiba rasa nak cium tangan suami saya dan meminta ampun darinya di atas segala kekurangan saya sebagai isterinya...

~syahdu...

No comments: