Pembaca Blog Ini...

Wednesday, June 17, 2009

Sedih sangat

Saya tengah sedih ni tau..
Semua ini tak ada kena mengena dengan entri-entri yang lepas...

Saya pun tak rasa nak kongsi dengan u ols secara terbuka di blog ini...

Saya sedih.. Tapi bukan sedih sangat..

Entah laaaa..

Menyesal..? Tak juga..

Putus asa?.. sudah tentu tidak.. Saya bukan seorang yang mudah putus asa..!!!

Serba salah...

Apa yang saya kena buat..

Apa ekspresi yang harus saya pamerkan apabila mereka mengungkit soal ini?
Mereka akan pasti membangkitkan nya..
Mereka pasti akan menerjah saya dengan soalan yang saya tak suka dengar...
Saya pasti..

Apa yang saya perlu katakan?
Apa jawapan yang paling sesuai..?

Saya sedih....

Saya perlukan teman untuk berbicara.. untuk meluahkan rasa di hati saya ni..

Tapi, bukan di blog ini kerana saya sedar blog ini bukan tempat private lagi..

Ya Allah.. Akhirnya, apa yang aku sering fikirkan menjadi kenyataan!!!

8 comments:

zh-ena said...

jg bersedih ain..akan ader rezeki jua..berdoa pd yg maha Esa

~ain said...

iye laaa ena..

mslvoe said...

email sha babe!

Anonymous said...

tak salah rasa bersedih sedikit, mungkin ada hikmah sebalik nye..apa2pun be strong ;)

Sidratul Muntaha said...

ain
apepun kena sabo
by the way
ni mesti psl ank kan?
hmm..
klu psl tu
sabo jer ain
rezeki tu
Allah akn bg jugak
kita manusia ni
kena ukur keadaan diri sendiri
hnya Allah yg tahu kita ni kuat atau tak dgn ujian ni
apepun
sbnrnya
ini sume
memantapkan iman kita lagi
insyaa Allah

abe said...

Lah kenapa lak ni....

mslvoe said...

ain sayang,
mnangis la spuas2 yea smpai hati lega. sha pun slalu gak nangis bile nk tido mlm. kdg2 rasa sunyi je.. xpe dear.. ALLAH has better plan for us.. cheer up k!

~ain said...

hai.. semua..

ain dah ok...

abang.. owang ok dah...