Pembaca Blog Ini...

Friday, July 10, 2009

Operasi.Kemas.Rumah

Petang ini..
Mungkin lepas Jumaat,
Mungkin lepas makan tengahari...

Kami berdua 'menugaskan' diri kami sendiri,
untuk mengemas teratak comel kami..

Haaa.. di atas ialah gambar rumah kami yang paling kemas sekali setakat ini..
Jangan tertipu ini adalah gambar yang diambil beberapa bulan yang lalu..


Hahahah.. amatlah teruk sekali rumah saya sekarang!
Nak tunjuk pun malu!!! pandai lak malu..jadi pemalas tak malu
Meh laaa.. tunjuk sikit!! Bahagian atas laaa..
Dah macam bilik stor dah jadinya..


Yang bawah.. ahahha.. No no no.. tak nak tunjuk...
malu oiiii pada diri sendiri!!... sambil tutup muka dengan tangan


Ini adalah kerana, masing-masing telah di tranform kan
menjadi manusia yang mengidap sindrom
MALAS TAHAP HULK.. hahahhaha

Agaknya kalau Eric tengok,
mesti dia akan anugerahkan rumah kami sebagai
Rumah Paling Buruk sekali di musim ini..


Bagus.. Bagus.. dapat lah renovation RM50k..
Lumayan!!! Kah kah kah..

Tak boleh lah hidup dalam keadaan macam ni, kan..
Tak baik untuk kesihatan.
Nanti macam-macam penyakit pula berminat dengan kita.
Jadi, kami haruslah mengemas rumah segera!!

Tata

2 comments:

honeylanz said...

kemas jgn x kemas...hehehe
sorry ain, kali ni has x sempat nk jumpa2 ain.. bkn x sudi.. tp ms terhad sgt..so sorry...

~ain said...

has.. kemas dah.. penat den.. tak pe.. ain paham.. next time boleh jumpa ok...