Pembaca Blog Ini...

Thursday, July 9, 2009

Apa nak jadi, jadi laaaaa...

Saya nekad..
Saya makan je durian!!

Suami saya tak bukak kan, saya bukak sendiri..

Haaa.. sape suruh dia beli durian,
tapi tak kasi saya makan?
Masa dia elergic seafood dulu, saya tak pernah pun beli seafood tau.

Eceh.. tetiba nak emo!

Apa nak jadi, jadi laaaaa...
padahal dalam hati ada gak risau

Mana boleh tahan, tengok aje kan??

Saya makan tak banyak.
Kira-kira enam ulas sahaja.
Ok lah, dari kempunan kan?
Tak banyak kan enam ulas...?

Harap-harap tidak memudharatkan!! :)

11 comments:

~ain said...

Degil sangat bini aku ni

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

waaaa..... sedap sedap... chantekk isi nyer... huhuhu

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

cedaptak???

honeylanz said...

durian mmg sedap.. hehehe

honeylanz said...

durian mmg sedap.. hehehe

~ain said...

abang.. apesal guna ID owang nak komen dalam blog owang??

mimie.. sedap.. sampai ke otak sedapnya.. hahaha

has.. mmg sedap ooo.. tak tahan nak pantang2 ni.. doa dan tawakal saja laaa.. kalau sakit, makan ubat laaa kan.. heheh

abe said...

sory tersalah,lupa nak tukar nickname

zh-ena said...

laaa mkn gak ker..byk tu..klu merasa seulas jea hehhheheheh

Zura said...

sy pun br smlm makan durian...padahal batuk xhilang lg nie...tp dok tibai gak...sedap n manis...xkan nk pandang je mestilah nk rase...br uummpphh...

nurulzia said...

ain..sedapnye..hahahaha..nurul pun melantak doyan sampai demam..ain keje kat klcc kan?bile nak jumpe nurul ni?

~Ain said...

abang.. haaa.. lain kali tgk laaa bebetul..

ena.. hahah.. tak tahan! makan jugak wpun rasa macam ada sesuatu di dalam badanku ini. heheh tawakal je laaa

zura.. itu lah pasal. kalau tak berbau tak pe.. ni baunya alahai hidung yang bau, air liur dalam mulut yang berkumpul.. hahahah

nurul.. ibu mengandung jangan makan durian bebanyak.. bahaya... hehehe.. pandai nya den masihatkan orang.. nurul, ain duk tganu laaa.. ain bukan ain yang kerja kat KLCC.. nurul 'silap ain' kot.. :)