Pembaca Blog Ini...

Saturday, July 25, 2009

Siput masak lemak.. uii.. sedap!!!


Ingat tak entri saya ke Pantai Sri Tujuh tu..

Yang banyak siput tu.
Sehari lepas tu, suami saya beli lauk siput tu yang dah siap masak kat kedai.

Sebenarnya, saya tau... dia yang teringin nak makan.
Tapi, dia takut saya tak reti nak masak.. :-)

7 comments:

honeylanz said...

lauk fav ac ni...

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

sedappp nyer... saya pon suker siput sedut...
nper tak ajak.. hik hik

~ain said...

has.. ac suka ye? ain seksa nak menyedutnya.. hubby ain lagi best, terus dia gigit mana-mana yang tak boleh disebut.. ahhaa

mimie.. harus di cari laa siput tu..

Mrs LVoe said...

sha sukaaaaa!

~ain said...

sha..sedap kan. tapi nak sedutnya sikit punya payah kalau tak kena cara!

Zura said...

erk...cm ne rupe sipu tue...cm pelik je

~ain said...

zura.. memang pelik.. kecik2 je.. mungkin ini siput hidup di pantai timur je kot..