Pembaca Blog Ini...

Sunday, July 19, 2009

Tak menyabar!!

Oleh kerana saya sangat gedik dan
tidak sabar nak tunggu hari Isnin untuk mandi sungai,
saya paksa ajak suami saya ke Lata Chakoh sekali lagi petang tadi.

Hah Hah Hah..
Gembira nya rasa hati!
Setelah penat menjalani kehidupan sehari-hari,
adalah sangat indah jika kita dapat menenangkan diri
sambil menikmati keindahan alam ciptaan-Nya.


Air sungai sangat nyaman!
Air dalam juga... Itu yang buat saya teruja..

Lepas ni, saya harus selalu ke Lata Chakoh ini.
Boleh berlatih berenang!


Saya dapati skill renang saya telah pudar!
Mungkin sebab badan dah 'berat',
dan dah lama tak pergi swimming!
Jangan tak tahu, dulu saya adalah jaguh renang di sekolah tau!!
Renang juga satu senaman yang baik kan?

Tengah syok-syok berangan mandi macam jaguh renang...
Ada pengunjung lain sampai.
Jadi, kena laaaa ayu menggayakan tudung kembali!!


Ini pula.. wajah kesayangan saya!

P/s...
Ayah, ise lupa nak bagitau tentang Lata Chakoh ni.
Along pun baru je tahu semalam!
Nanti, bila ayah mak dan adik-adik semua datang sini,
pasti kami akan bawa terjah ke sana!
InsyaAllah....

2 comments:

honeylanz said...

mesti sejuk!!
mn nih? x rajin dgr lagi..mcm best aja mandi mandi sini

~ain said...

memang sejuk..
kat Lata Chakoh. Tempat dia memang tak ramai yang tahu. Ain pun tak tahu nak bgitau kat mana. sebab ain pun tak tahu.. heheh hubby yang bawa...