Pembaca Blog Ini...

Tuesday, September 29, 2009

Anak Abang Keyol

Ingat tak..
saya ada cerita sepupu saya dapat anak kembar tu?
Kalau tak ingat, buat2 ingat laa ye.
Malas saya nak cari entri lama2 tu..

Haaa.... ini lah anak-anak dia..


Saya tak tau laa berapa bulan dah bebudak ni..
Saya tak pernah jumpa pun. Tak ada masa nak balik Melaka.
Cuma tengok dalam blog adik saya, Imahtun dan Facebook Icahtun..
Gambar ni pun saya ambil dari blog Imahtun.
Dia yang pepandai je panggil Upin dan Ipin.
Nama kembar ni, Izuddin dan Hafizuddin..
Mana saya tau yang mana Izuddin, yang mana Hafizuddin.

Imahtun cerita.....
Sorang kuat nangis tak nak orang dukung.
Nak mak dia je dukung.
Sorang lagi sporting je. Senyum je dan tak nangis2.



Ahahaha..
bila tengok bebudak ni, saya tergelak-gelak.
Comel kan? Comel sebab ada dua kan?
Kalau nak tahu, muka bebudak ni sebijik sejabak
macam muka pak diorang masa kecik2 (sepupu saya laaa tu)

Hahahahahahaha... (gelak yang memecah kesunyian!)

5 comments:

zh-ena said...

betul la mcm upin & ipin..comel sgt

honeylanz said...

comel nye twins ni.

~ain said...

ena.. ahhahah.. comelkan? budak2 semua comel.. sebab tak banyak dosa..

has.. memang comel. rasa nak lepuk je.. ahhaha sesuka hati nak lepuk anak orang..

Zura said...

mmg comel lah...bulat n botak...geram plak tgk...tp klau nk panggil upin n ipin dh kena la tue sbb dua2 botak...hehehe

~ain said...

zura.. memang mcm upin dan ipin.. betul.. betul.. betul..