Pembaca Blog Ini...

Friday, September 11, 2009

Puas Hati!!

Berbuka puasa di luar lagi hari ni.

Amboi.. melampau ye!!

Ok ok.. InsyaAllah..
Hari ni last berbuka kat luar.
Esok lusa dan hari akhir puasa nanti,
saya akan masak laaa di rumah.

Kali ni makan di Chef's Restaurant di Pengkalan Nyireh, Kuala Besut.
Hmm... kali ni masakannya sedap!! 4/5 bintang..
Harga pun berpatutan, dan puas hati!!
Ikan siakap stim...
Kerabu sotong....
Tomyam campur dan udang goreng tomato yang sedap
sampai saya terkenang-kenang lagi rasanya masa menaip entri ini..
(Tiada dalam gambar, sebab dua lauk ni sampai lambat.
Tak sempat nak ambil gambar, terus je ngap...)

Tapi.. masih ada tapi nya..
Fresh orange
adalah pahit..
Mesti tak ingat nak buang biji tu sebab laaaa pahit.
Pahit-pahit pun habis je segelas.
Heheh..

Ini muka cik abang tak sabar dok memandang kiri kanan atas bawah
sebab nak pastikan dah masuk waktu berbuka atau belum..
Ini ialah siakap stim yang dah kami selesai kan...
Habis berbatang-batang sudu je yang tinggal.
Pelahap betul kami laki isteri.
Ah... lantak! Bukan selalu, kan??

=)

3 comments:

zh-ena said...

kita dh bayar mesti la kena licinkan pinggan kan..tapi jgn smp terjilat pnggan plak sbb sedap gila punya psl..

Zura said...

ya allah ain...len kali jgn tunjukkan makanan...pas raya xpe...nasib baik lg bape ari je nk raya...

~ain said...

ena.. memang licin licut pinggan semua.. tapi idak laaa sampai berjilat... heheh

zura.. ok ok. tak tunjuk dah.. hahaha