Pembaca Blog Ini...

Tuesday, September 8, 2009

Tanda. .. tanda... tanda...

Seperti biasa, selepas habis student duduk memerah otak 2 jam jawab exam..
Kerja saya ialah menanda.. menanda.. dan menanda...

Kalau bertangguh,
nanti tak cukup tangan pula bila semua paper dah sampai depan mata..
Kang terpaksa pulak minta tolong cik abang tanda kan MCQ.

No... no.. no...

sebolehnya hal kerja jangan bawa ke rumah.


Kadang-kadang hilang fokus teeeeeeeeeeer mengantuk pulak..
Kena take a break kejap sambil blogwalking! =)
nasib baik bulan puasa, kalau tak.. ada laaa bau milo panas semerbak kat opis ni

Tapi, bila ada yang berjaya dapat 90%++, saya rasa puas hati..
Sebab ada jugak yang faham
apa yang saya bebelkan dalam kuliah setiap hari.

Situasi ini menambah keyakinan saya
untuk pergi lebih jauh dalam bidang ini.

InsyaAllah...

~Dah.. nak pi jaga exam pulak..
Petang ni nak masak ape ek?

4 comments:

zh-ena said...

mmg berbaloi - baloi usaha yg telah ain curahkan bila ank murid paham aper yg diajarkan kan...

msk kat bazar ramadhan ajer la ain hehehehee

honeylanz said...

has keje kt opis mmg x leh wat blk umah..abis lunyai ery kerja kan nnt ;)

Zura said...

smpat lg tue pk psl nk masak ape ptg...

~ain said...

ena.. memang berbaloi!! dah 2 hari masak kat rumah.. hari ni pun rasanya masak kat rumah kot.. kot je laaa.. maklumlah semangat pagi hari..ptg kang dah gigil2 kaki terus malas.. hahaha

has..ada anak kecik mmg tak leh.. kang hancur lebur seme kang..

zura.. ye laaa.. kalau kita tak pk, sape lagi nak pk.. kadang2 otak ni berbahagi dua tiga bahagian satu masa..