Pembaca Blog Ini...

Wednesday, November 18, 2009

Hujan di Musim Tengkujuh


Hari ini gelombang kedua musim tengkujuh telah tiba.

Ramalan kaji cuaca kata, hujan sekejap-sekejap
kadang-kadang lebat akan berlaku sepanjang minggu ini.

Dari malam tadi hujan tak berhenti.

Semalam saya tengok baju kotor dalam bakul tu dah bertimbun.
Cik abang tunjuk perasaan ke tak nak basuh baju?
Biasanya, dia pantang tengok bakul baju penuh

Saya ambil cuti separuh hari pagi tu sebab nak selesaikan baju kotor itu.
Kalau basuh lepas balik kerja, alamatnya memang 2-3 hari laaa baju tak kering.
Nanti cik abang berungut lua dale tak dok
hahahhahahha.

Kata orang musim hujan ni musim mengawan?

Ish.. ish.. betul ke?

3 comments:

zh-ena said...

hehehehehehhehehe betul la tu..dh takder benda nak di buat :p

~ain said...

ena? r u sure? hehhe.. tapi rasanya macam ye je kan?? HAKKAKAKKAHAKHKAHAHAH

Zura said...

musim mengawan..?yg th klau hujan nie tido pun sodap...