Pembaca Blog Ini...

Friday, November 6, 2009

Menjawab Tag di Kala Sejuk

Lama benar tak jawab tag.
Hari ni kena tag dari honeylanz


Saya sedang (buat apa) ulang lapan kali:

1-jawab tag dari honeylanz.


2-minum shake USANA (yang malam tadi punya tak habis sebab kenyang)


3-terasa sejuk gile. Sekarang kat Pantai Timur dah masuk musim hujan. Jimat elektrik. TV tak yah buka sebab hujan2 ni Astro mana boleh tengok. Kipas pun tak yah buka sebab sejuk.


4-tengah membebel kat cik abang sebab dia pi buang sambal kicap yang saya buat tadi. Sesuka hati je buang. Dah lah banyak lagi. Tak baik tau, membazir!


5-menunggu call dari Etiqa Melaka. Nak clarify berapa lama si wakil Etiqa tu makan duit aku.


6-tengah pasang telinga cik abang berborak ngan kakak dia yang nak bawa keluar kete baru. Siap pi tempah no. khas. Saya masih tak faham, apa faedah nya menempah sebegitu. Hahaha.. Suka hati dia lah. Janji dia bahagia.


7-memikir bilaaa laaaaaa baju nak kering kalau hujan sepanjang masa ni. Mungkin kena bawa masuk jemur dalam rumah ni.


8-merancang bila laaa nak pi mandi ni sebab sejuk terlampau.


Haaaaaaaaaaa... siap dah!!

Saya nak tag:
-Zura merry go round
-Ena ibu Umairah
-Ayu mak si mak yong.. hahahha
Semua yang rasa cam best je nak buat tag ni.

Ok.. sejuk.
Saya nak masuk selimut semula ni.

5 comments:

honeylanz said...

tq.. sbb reply dgn pantas. jeles le..nk masuk selimut jugak! opis ni aircond tahap beku...hahahaha

zh-ena said...

ops diri ku sudah di tag..

Zura said...

sdg usahakan tuk jawab...tenkiu

Sidratul Muntaha said...

ayu mak si mak yong kan?
bukan ayu mak pada setot kan?
kan?
kan?
seb baik!!!

Sidratul Muntaha said...

sudah buat!