Pembaca Blog Ini...

Wednesday, December 30, 2009

Entri Autopublish

Kini, saya tidak akan ada masa hendak mengadap blog selalu.
Menaip 2-3-3-4 dan kadang 6 entri sehari.
No more massive entry.. (apa saya cakap ni? hentam je aa ye?)

Saya ada tanggungjawab lain yang mengambil masa saya dengan ganas sekali.
Jadi, adalah lebih baik kita mengutamakan sesuatu yang penting terlebih dahulu.

Saya tetap akan buat entri autopublish untuk seminggu.
Mungkin seminggu sekali baru saya boleh nak publish kan komen,
reply komen dan lain-lain termasuk aktiviti jalan-jalan ke blog orang lain.

Harap maaf lah ye
kawan-kawan,
ahli keluarga,
pembaca blog setia (wahhhhhh.. dah macam artis),
silent reader,
dan
lalat-lalat hijau.. (Baikkan saya? Dedicate kan lalat sekali)

Saya sayang anda semua!

Selamat Tahun Baru...

2 comments:

zh-ena said...

selamat tahun baru ain dan uncle encem

~ain said...

ena.. terima kasih!