Pembaca Blog Ini...

Thursday, December 24, 2009

Kek coklat?... hahahahaah (Malu aku dengan si Ayu!)

Beberapa hari selepas dapat oven,
saya telah mencuba sesuatu.

Tapi tak berapa nak jadi.
Makan panas-panas ok laa..
Bila sejuk, baling kat dinding pun
gerenti dinding pecah..
hahahaha

Ayu kata, mungkin sebab salah method.
Mana tak salahnya Ayu oiiiiiiiii..
Den tak putar adunan pakai pemutar elektrik tu.
Rumah den mana laaaaa ada pemutar eletrik tu!
Den pakai senduk kayu je.
Loyang pun cam har har je...
HAHAHAHAHA

Takpe, next project ...
Harus buat sampai jadi!

6 comments:

honeylanz said...

xpe..pas ni cuba lagi...gerenti naik gebu gitu...

Sidratul Muntaha said...

ain
takyah pakai electric mixer pun xper
ayu dlu guna blender jer..
miahhaa...
practice make perfect!

zh-ena said...

cuba dan terus mencuba hingga berjaya

~ain said...

has.. itu laaa pasal .. tuan je gebu, kek nya tak gebu..

ayu.. oh pakai blender ek? hahahah.. petang ni jugak den cubo..

ena.. cuba sampai berjaya.. selagi tak berjaya, selagi tu laaa cik abangku terpaksa melantak kek tak gebu.. tak pe kot, sebab dia sudah mendapat diriku yang gebu.. keh keh keh

~Eila @ Along~ said...

ain, takpe cuba lagi...kalo nak senang..beli je tepung dah siap tu..tinggal masukkan telur dan bakar je...

Zura said...

lain kali kan ain...suruh hubby ain yg gaul...br sebati..hehhe