Pembaca Blog Ini...

Tuesday, January 26, 2010

Sejuk malam yang melaparkan

Honeymoon di tempat sejuk adalah tidak hebat kerana masing-masing malas nak mandi. Nak beristinjak pun naik beku-beku anggota badan. heheheh
Oleh kerana malas nak mandi…….. (sambung sendirilah. Sambung dalam hati je tau!)


Sejuk-sejuk membuatkan masing-masing kelaparan. Nak makan kat mana? Tak tahu…
Maka, terjah lah KFC memalam buta.


Macam tak de makanan lain.


Masa nak masuk pintu KFC tu, cik abang buat adegan dramatic. Menjatuh kamera. Puh… sikit lagi nak kena kaki cina pek yang tengah duk makan. Nasib baik laaaaa tak apa-apa kamera tu. Kalau tidak, menangis tak berlagu lah gamaknya.

3 comments:

~Eila @ Along~ said...

wah ainn...p cameron tu..syoknya...apsal tak buat drama sambil2 petik buah nyanyi2 la lagu cinta ngan hubby tu kekekkeek..kak eila pun suke p sini..sejuk takyah mandi..bukan busuk pun hahahhaa..ehh pegi tak minum tea? ladang yg sgt menyegarkan mata kan....

zh-ena said...

asal jumpa tempat mkn la kan

~ain said...

kak eila.. dah buat dah.. tp tak masuk blog sebab huduh nau rupanya.. hehehe

ena.. tulah pasal..