Pembaca Blog Ini...

Friday, March 12, 2010

CEPAT MENGALAH, TAKKAN MENANG!

Tentang Pertandingan Mari Teka Cerita yang saya anjurkan itu...


Ada yang tanya, boleh teka banyak kali tak?
Hmm.... boleh!!
Korang boleh teka berapa kali yang korang suka.
Jawapan yang hampir sahaja akan dikira sebagai pemenang.
Pemenangnya mungkin bukan seorang.
Boleh jadi 2-3 orang....
Sebab ini kan soalan subjektif.
Lepas tu tak ada manual ke buku teks ke kan untuk study dulu...
Jadi untuk mendapat jawapan yang tepat 100% mungkin tak laaa kot.

Menanda kertas jawapan student,
bila ada jawapan yang tak sama sebiji macam dalam skema pun,
kalau ada jawapan yang sipi-sipi...
Saya bagi setengah markah... heheheheh


Tambahan pula, kejadian itu sangat tidak disangka-sangka.
Saya sangat tak sangka perkara itu akan terjadi.
Tapi, perkara itu tidak aneh.
Cuma kebarangkaliannya adalah tidak sampai 0.1 pun.
(hmmm... Masuk bab statistik pulak dah. Dulu saya paling tak suka mendalah statistik ni.
Masa kat UiTM dulu subjek Quantitative ni saya dapat C sahaja.
Saya tak faham sebab tak faham slang pensyarah berbangsa India.
Tapi, sekarang tahu dah yagn sebenarnya senang je...)



Setakat ini, sudah ada beberapa penyertaan.
Ada dah jawapan yang macam bunyi-bunyi nak menang tu.
Terima kasih laaaa sebab sudi menyertainya.


Jangan cepat putus asa..
Sebab kalau CEPAT MENGALAH, TAKKAN MENANG!
Ingat! Anda (kejap-kejap anda.. kejap-kejap korang)
boleh teka... teka.. dan teka lagi....


selagi belum sampai tarikh tutup penyertaan pada 15 Mac 2010.
Keputusan akan diumumkan 17 Mac 2010.
Hadiah akan dipos @ by hand (bergantung kepada keadaan)
sebaik sahaja saya menerima writer's copy dari publisher.

6 comments:

zh-ena said...

ok nnti nak tambah jawapan lagi la

harap2 ada la sipi2 kea yg betul heheheheh

~ain said...

haaa.. teka ena.. teka....

hAnIsAh_aMmRaN said...

mcm kenal je cepat mengalah xkan memang.cm header kat blog aku je..ahaha..aku nk msuk bleh ke?

~ain said...

icah.. hahaha.. memang aku amik kat header ko pun.. ko nak masuk pertandingan ni? ko follower blog aku ke?

kalau follower, baru boleh masuk...

hAnIsAh_aMmRaN said...

mesti la folower!
kalau hadiah best.aku masuk...ko bg hadiah ape? hadiah misteri dia apa?bg la tau aku..aku xgtau blogger ko yg len...ahahaha

~ain said...

icah.. aku kena adil laaa dengan semua contestant. hadiah misteri tu aku pun tak tahu lagi apa... nama pun misteri kan? tak tahu laa..

aik banyak cekadak laaaaa dia ni. jawab je laaa soalan tu.. jangan banyak tanya laaaa...