Pembaca Blog Ini...

Tuesday, March 30, 2010

Dah sampai rumahku syurgaku!

Rasa macam tak berapa penat sebab dalam kereta
dari Gombak pukul 2 lebih
terus je tidur sampai pukul 4 lebih.
Bangun kejap makan dunkin donut pastu sambung tidur lagi.
Berhenti solat Zuhur + Asar baru lah tak tidur.
Itu pun nak tidur lagi, tapi cik abang marah, "Dah lah tu tidur, dah nak maghrib dah ni!"


Cik abang menjeling dari ekor mata je..
Sambil-sambil dia menyanyi sorang-sorang tak de sapa nak layan.
Heheh..
Sorry laaa bang.. very the mengantuk laaaaa....
Tak boleh blah!


Abang cakap, "Tidur pa chegroh.." ~Has mesti faham kan?


Ok..
esok bebel lagi.
Sekarang nak mengemas barang.....

3 comments:

zaza said...

nok kepok etek

zaza said...

pah chegroh gaponyor ain..pah maghrib la ..!.. hahha

honeylanz said...

tido sampai hari siang!! x reti nk explain..hehehhehe ;)