Pembaca Blog Ini...

Friday, March 5, 2010

Ke Pantai Beramai-ramai!



Lepas makan-makan di rumah saya,
ada seorang student bertanya,
"Cik, jom kita pi pantai cik!"

Saya mengerutkan dahi,
"Eh.. nak buat apa pulak?"

"Alaaaaa... cik.. Jomlah.. Kita ambil-ambil gambar ke.."

Saya memandang cik abang,
"Boleh ke, bang?"

Cik abang secara spontan menjawab,
"Boleh lah. Jom lah"

Jawapan cik abang disambut dengan sorakan dari semua...
Sporting jugak laki aku ni..


Ambil gambar sepuas-puasnya....

Lain macam je, diorang ni pegang saya!

Seronok benar mereka ni.
Bila ada sorang dua nak ambil gambar dengan saya,
mesti semua berlari-lari duduk depan.
Nak ambil gambar juga.
Sampai ke belakang terus saya.
Maklumlah, cikgunya kan 'tinggi'...



Haaa...
kan ok kalau susun elok-elok gini!

Icah!!!!!!!!!
Ini student namanya Hanisah!


Harus ada gambar berdua kan kan kan?
Terima kasih laaaaa, abang!
Sebab sudi menolong dan menemani owang hari ini......
Meh ... meh ... (sensor laaaaaa wei!)

6 comments:

hAnIsAh_aMmRaN said...

HYE HANISAH!!!
ni hanisah ape? hanisah samah ke???

huhuhuhu

zh-ena said...

wah pakaian sedondon

sporting jugak uncle encem join d' gruop :D

~ain said...

icah.. ini hanisah zaimah.. bukan hanisah samah.. hahahah

~ain said...

ena.. pakai sedondon ni bukan plan.. keluar je bilik tengok ain pakai merah.. tak perasan pun...

Tihara said...

dua2 supporting..best arr kalu dulu2 dpt lecturer camni :)

~ain said...

kak tihara.. ain pun macam aik? nak pulak cik abang ikut bebudak ni ek? hhhahhahahah