Pembaca Blog Ini...

Thursday, March 4, 2010

Mandi Sungai .....

Seperti yang dijanjikan, kami pergi mandi sungai!


Air sungai pun macam sikit je tinggal.
Sebelum ni, air penuh dan sangat sejuk.
Kali ni pergi mandi, air tak sejuk mana dah..

Tapi, airnya tetap jernih dan menyegarkan.


Ini adalah cik abang (perlu ke ayat ni?)

Masing-masing balik pakai kain je.
Cik abang lupa nak masukkan baju saya dalam beg.
Saya pun naik kereta basah-basah..
Lapik kusyen dengan tuala.
Sabar je laaa..
Selalu bini dia yang comel ni je duk kemas baju, kan!
Tu yang terlupa tu, kan? Abang kan?

Nasib baik dia belanja
makan pisang goreng dan aiskrim tadi...

5 comments:

hAnIsAh_aMmRaN said...

apsal aku nmpk absam dlm sungai tu nmpk cm kurus je?ahahaha.....

~ain said...

icah.. abesam ko dah diet.. turun 2kg.. tp gambar tu bukan nya sebab dia memang kurus.. ilusi optik je tu.. aku tahu macam mana taktik nak ambil gambar nampak kurus, tp abesam tak reti.. tu yang aku nampak gemuk tu.. hah hah hahahhahahahha

zh-ena said...

hahahahhahaha dlm pki tak tu :p

~ain said...

ena... tak.. hah hah hah..

Tihara said...

haah laa..hubby ain nampak slim..tp sungai tu ok laa..jernih :)